کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

دفاع

سرانجام جلسه دفاع از پایان نامه ام در روز ۲۲ خرداد ۹۰ ساعت ۲ بعدازظهر در دانشکده اقتصاد و حسابداری برگزار شد. هرچقدر قبل از جلسه دفاع همه چی همش بهم میریخت و دفاع منو عقب میانداخت ولی خوشبختانه همه چی در جلسه دفاع به خوبی گذشت.
چندتایی از دوستامو دعوت کرده بودم ولی فقط یکی از اونها تونست بیاد که خیلی ازش ممنونم و امیدوارم در جلسه دفاع خودش جبران کنم.
به جز استاد راهنماُ، مشاور و داور فقط ۵ نفر از بچه های دانشگاه بودند.
خیلی دوست داشتم بعضی دیگه از دوستامم باشند ولی خوب نتونستند بیان؟!؟!
 من شروع کردم به صحبت در بین صحبتها داور یک سوال پرسید و من ادامه دادم وقتی تموم شد داور گفتند که پایان نامه قوی بود و چند مورد تذکر دادند و پس از اون استاد راهنمام از من دفاع کرد. بعد همه چند دقیقه ای بیرون رفتیم تا اساتید نمره اعلام کنند. بعد که به اتاق برگشتیم استاد راهنما نمره منو عالی ۱۹.۵ اعلام کرد . حقم 20 بود ولی خوب ناراضی نیستم بالاخره استادها هم خیلی به ندرت 20 میدن دیگه!!! خدا رو شکر بالاخره فارغ التحصیل شدم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد