کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

دلم برای کسی تنگ است؛

دلم برای کسی تنگ است؛ کسی که مهربانی چشمانش را بسان زلال جویباران و صفای دلش را بسان قرص نان میان همه قسمت میکرد.

دلم برای کسی تنگ است؛ کسی که دلی برای شنیدن نجواهای شبانه من داشت و لحنی آرام برای نوازش موهایم.

دلم برای کسی تنگ است؛ کسی که خالی وجودم را از خود پر می کرد و پری دلم را با وجود خود خالی.

دلم برای کسی تنگ است؛ کسی که اشکهایم بر روی دستانش میریخت و او آب آرامش را بر روی گیسوانم.

دلم برای کسی تنگ است؛ کسی که طراوت و شمیم بهاران را با ترنم باران پائیزان، بطور اعجاب انگیزی درهم می آمیخت.

دلم برای کسی تنگ است؛ کسی که با او در جمع تنها بودم و در تنهائیمان دنیایی را مالک بودیم.

دلم برای کسی بسیار تنگ است؛ کسی که تا شمال ترین شمال با من می آمد و در جنوب ترین جنوب با من بود. کسی که زندگانی من است. کسی که دوستش دارم: عاشقانــــــه همیشـــــــه تا ابــــــــد تا خود خداونـــــد! 

وداع

وداع ...

همیشه از آغاز ترسیده ام ...

لرزیدن دو دل ، دوخته شدن دو نگاه به هم و تپیدن دیوانه وار دو قلب ...

چگونه می توان در برابر تقلای دلها ایستادگی کرد ؟

دیر یا زود باید آغاز را باور کرد !

چگونه باور کنم آغازی بی پایان را ؟

برای من عاشق جز باور این آغاز راهی نیست ...

گرچه از آغاز ترسیده ام ،

اینک از پایان می هراسم ...

انگار آدم عاشق باید همیشه در هراس باشد !

وداع پایان تلخی ست بر آغاز این راه ...

آه ... این وداع عجب واژه ی بی رحمی ست ،

می سوزاند دل را ،

می شکند قلب را ،

و پایان می بخشد دیدار رخ یار را ...

اینک ای معشوقه ی من ،

به یاد آور سوگندمان را در آغاز این راه ،

که هیچگاه واژه ی " وداع " را نمی شناسیم !

روزهای دوری دلیلی بر وداع نیست ...

بگذار این روزهای دوری بگذرد ،

که این روزها نیز گذرا ست !

اینک در این روزهای دوری " سکوت و اندیشه " یاریگرمان خواهد بود ،

پس بگذار در سکوت به نیکی اندیشه کنیم ...

باشد که قدر یکدیگر را بیشتر بدانیم ! 

 

 

دختر - پسر

وقتی دخترها ....

وقتی یک دختر حرفی نمیزند

میلیونها فکر در سرش می گذرد

وقتی یک دختربحث نمیکند
عمیقا مشغول فکر کردن است

وقتی یک دختربا چشمانی پر از سوال به تو نگاه میکند
یعنی نمی داند تو تا چند وقت دیگر با او خواهی بود

وقتی یک دختر بعد از چند لحظه در جواب احوالپرسی تو می گوید: خوبم
یعنی اصلا حال خوبی ندارد
وقتی یک دختر به تو خیره می شود
شگفت زده شده که به چه دلیل دروغ می گویی
وقتی یک دختر سرش را روی سینه تو می گذارد
آرزو می کند برای همیشه مال او باشی
وقتی یک دختر هر روز به تو زنگ می زند
توجه تو را طلب می کند
وقتی یک دختر هر روز برای تو [اس ام اس ] می فرستد
یعنی میخواهد تو اقلا یک بار جوابش را بدهی
وقتی یک دختر به تو می گوید دوستت دارم
یعنی واقعا دوستت دارد
وقتی یک دختر اعتراف می کند که بدون تونمی تواند زندگی کند
یعنی تصمیم گرفته که تو تمام آینده اش باشی

وقتی یک دختر می گوید دلش برایت تنگ شده
هیچ کسی در دنیا بیشتر از او دلتنگ تو نیست

وقتی پسرها ....

وقتی یک پسر حرفی نمی زند                                                                                     
حرفی برای گفتن ندارد
وقتی یک پسر بحث نمی کند
حال وحوصله بحث کردن ندارد

وقتی یک پسر با چشمانی پر از سوال به تو نگاه می کند
یعنی واقعا گیج شده است
وقتی یک پسر پس از چند لحظه در جواب احوالپرسی تومی گوید: خوبم
یعنی واقعا حالش خوبه
وقتی یک پسر به تو خیره می شود
دو حالت داره یا شگفت زده است یا عصبانی

وقتی یک پسر هر روز به تو زنگ می زند
او با تو مدت زیادی حرف می زند که توجه ات را جلب کند
وقتی یک پسر هرروز برای تو [اس ا م اس ] می فرستد
بدون که برای همه "فوروارد" کرده
وقتی یک پسر به تو میگوید دوستت دارم
دفعه اولش نیست (آخرش هم نخواهد بود(
وقتی یک پسر اعتراف می کند که بدون تو نمی تواند زندگی کند
تصمیم شو گرفته که تورو اقلا واسه یه هفته داشته باشه