کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

آدم با معرفت کیه؟

  • دل نمیشکنه !
  • تا پای جون حاضره برای کسایی که دوستشون داره مایه بذاره 
  • توی سختیها به رفیقش کمک میکنه حالا هرطور که بتونه.لفظی.قدمی یا به هرشکل دیگه 
  • باعث دلگرمی دیگران میشه نه ناامید یشون! 
  • کینه و نفرت رو دوست نداره 
  • میخواد همیشه به همه کمک کنه 
  • حاضره تنهایی رو به جون بخره اما بقیه تنها نمونن(این یه مورد خیلی جای بحث داره که دیگه حالا بماند...) 
  • از دردهای خودش شاید زیاد حرف نزنه اما برای درد های دیگران همیشه میخواد مرهم باشه 
  • حاضره توی سرما بلرزه یا زیر بارون خیس بشه اما کسی که کنارشه سختی نبینه!!! 

اما تو کدومشونو داری بی معرفت...۶۶۶

!!!

قـــلــبم را عــــــصب کـــــــــشــــــــی کرده ام !.!.!


دیگـر نه از ســـــــــردی نگـــــــــاهی می لرزد . . .


و نـه از گرمــــــــی آغوشــــــــی مــــــــی تپد . . . 

 

تنهایی


تنهایی آدما به عمق یک دریاست ولی برای پرکردنش یک لیوان محبت کافیه


خسته ام...

خسته ام

از همه ی واژه های عاشقانه

خسته ام از عشق

خسته ام از همه ی خاطراتی که عشق را هنوز فریاد میزند

کاش میشد بخواب ابدی فرو روم

اما چه کنم دست خودم نیست

چشمانم را میبندم

احساسم را دار میزنم

تقدیر را محکوم میکنم

شاید تعبیر دیگری برای سرنوشتم بیابم

اما افسوس از این زندگی

چرا امید هم مرا احاطه نمیکند

خدایا قطره ای آرامش به زمین خشک دلم ببار

تا نهال صبوری را سیراب سازم

من صبر میخواهم.......و دیگر هیچ.......