کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

تولد وبلاگم مبارک

              

اگه گفتین دیروز چه روزی بود؟؟؟ خب یک کم فکر کنین! خیله خب، باشه، انقدر فشار نیارین.

روز تولد وبلاگم بود.

         

      

             

 

              تولد یک سالگی وبلاگم مبارک 

  

11 سال پیش این وبلاگو با یه حس جدید شروع کردم حس آرامش ، حس خوشبختی ، حسی که نمی تونم توصیفش کنم . ولی امروز بعد 1 سال حس نا امیدی، حس ترس ...   

 

 اولین پستم این بود: 

 

باید فراموشت کنم ،چندیست تمرین می کنم  

 

 من می توانم می شود آرام تلقین میکنم   

حالم ،نه اصلا خوب نیست تا بعد بهتر میشوم   

فکری برای این دل آرام غمگین میکنم   

من میپذیرم رفته ای و بر نمی گردی ---همین  

 خود را برای درک این صد بار تحسین می کنم --  

کم کم از یاد می روی این روزگارو رسم اوست 

  

 

 

 امروزم بعد 1 سال همینو میخونم ولی هنوز نتونستم فراموشت کنم آخر این شعر فکر کنم غلط باشه...