کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

کاش میدانستی به چه می اندیشم!!!

http://www.3jokes.com/gallery/d/4178-3/3Jokes_Love_5.jpg


کاش میدانستم ... به چه می اندیشی ؟؟؟
که چنین گاه به گاه 
می سرایی بر چشم.... غزل داغ نگاه !
می سرایی از لب.....شعر مستانه آه !
کاش میدانستی .... به چه می اندیشم ؟
که چنین مبهوتم ....
من فقط جرعه ای از مهر تو را نوشیدم !!!
با تو ای ترجمه عشق "خدا" را دیدم !!!
آه ای میکده ام !!!
گاه بیداری را 
از من و بیخبری هیچ مخواه !
که من از مستی خود هشیارم !
کاش میدانستی ... به چه می اندیشم !!!
کاش میدانستی!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
م.خ. یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:58 ب.ظ

گر من از سرزنش مدعیان اندیشم
شیوه مستی و رندی نرود از پیشم
زهد رندان نوآموخته راهی بدهیست
من که بدنام جهانم چه صلاح اندیشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد