کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

سکوت

تنهایی سخت نیست...


همان گونه که آمدم از خیالت پاک می شوم

آرام ، نرم ، آهسته ، بی چرا و بی صدا

قول می دهم ذره ای صدای رفتنم

آرامش سکوتت را بر هم نزند

ای کاش می فهمیدی دلم برای تمام دیدارهای پر شورمان چقدر تنگ شده

اما تاب و توان انتظارم نیست

من به همان بهانه ی کوچک آشناییمان می روم

شاید تو می روی

من برای ماندن خسته ام

حجم سرد این سکوت امانم را بریده

دلم برایت تنگ می شود

ای کاش کسی می دانست تا کی باید دلتنگ بود

چه فرقی دارد وقتی تنها حاصل بودنمان سکوت است و سکوت

انگار که نه کسی رفته ، نه کسی آمده

بهار می آید چه باشیم ، چه نباشیم

اما وقتی بهار را یافتی و در شگفتن آن سر مستانه لبخند زدی

به یاد بیاور

چه کسی مشتاق دیدن لبخند بهاریت یود و تو چه بی تفاوت دریغ کردی!!!


نظرات 3 + ارسال نظر
HTH چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:35 ب.ظ http://HTH.BLOGFA.COM

سلام وبلاگ جالبی داری اگه دوست داشتی تبادل لینک کنی من رو با نام " HTH " لینک کن بعد به من بگو با چه نامی لینکت کنم.
HTH رنک 2 داره و سال 2008 پربروزترین وبلاگ جهان شد به خاطر اسمش
منتظرت هستم.

روانشناس چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ب.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلام.این نوشته خودت بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/چقدر قشنگ بود!
اسم وبلاگت و دیدم اومدم ببینم چیه؟؟خوشم اومد.قشنگ بود و هست هم نوشته ات هم فضای وبلاگت.ممنون میشم به وب من هم بیای.اگه وبم رو پسندیدی میتونیم دوست جازی خوبی برای هم باشیم.

بیتا ... پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:32 ب.ظ http://gheseye-sokoot.mihanblog.com

محشر بود ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد