کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

میدونی دوستت دارم

میدونی دوستت دارم من
تو رو که یه جائی هستی
یا که دوری یا که نزدیک
همیشه تو یادم هستی
میدونی که عاشقونه واسه چشات میمردم
واسه اون لبخنده گرمت
واسه سادگیت میمردم
واسه اون دستای پر مهر
که واسه من تکیه گاه بود
واسه اون نگاه پاکت که مثله یه تیکه ماه بود
یادته یه روز میگفتی
که با تو دنیا قشنگه
اگه تو یه روز نباشی تکلیف قلبم چی میشه؟
یادته با مهربونی
دستاتو تو دست گرفتم
با نگاه پر ز شرمم
قلبتو ازت گرفتم
اما تو رفتی و امروز
من و تو تنها گذاشتی
رفتی اما ندونستی
که دلت و جا گذاشتی
رفتی و من واسه چشمات
هنوزم میخوام بمیرم
پای اون طعم لباتم تا که جون دارم میمونم
اما کاش یه روز میدیدی
که یکی اینجا اسیره
یکی هست که مینویسه
تو رو دوست داره همیشه


 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد