کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

عشق...

از لحظه دیدار تو
دریافته ام که با ارزش ترین
احساسی
که انسان می تواند داشته باشد

عشق است

در گذشته می پنداشتم

که
عشق را تنها در فیلم های سینمایی می توان یافت
و به همین دلیل از اینکه تنها
بمانم لذت می بردم
در گذشته می پنداشتم

که خیلی مستقل هستم

به هیچ کس
نیازی ندارم
و این همه به خاطر این است که قوی هستم

ولی پس از دیدار تو

دریافته ام

که دید من به عشق

تنها سرپوشی بود

بر شکست هایی که در
رابطه های عاشقانه داشته ام
ظاهری نیرومند و بی تفاوت به خود می گرفتم

تا هیچ
کس از انچه حس میکنم آگاه نشود
ولی پس از دیدار تو

دیگر نمی توانم تظاهر
کنم
احساساتم را اشکارا بیان می کنم

و حالا می خواهم

انچه را که همیشه در
دل داشتم
و از بیان ان می هراسیدم به دنیا بگویم

بگویم که عشق

با ارزش
ترین احساس انسان است
و می خواهم از تو تشکر کنم

که صداقت من با خود و
دیگران
به خاطر تو ست 

wWw.Love-Pic.TK

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد